Model de declaratie de suveranitate. tradus dupa MarkMcCoy.com

In decursul vietii, cand cineva descopera si se supune adevarului care denota legatura dintre tot ce este fizic, spiritual si rational in lumea naturala;  apoi realizeaza ca tot ce a fost acceptat  anterior ca fiind adevar, nu este decat miezul ignorantei si a fricii; ca aceia care se cred miezul, si-au atribuit aceasta insusire si si-au consacrat aceasta obligatie: sunt interlopi, osciland intre a fi bestii si fiinte suverane. Prin urmare, ca  singura scapare  in a remedia ignoranta, nascuta prin acceptul fatarniciei  institutionalizate, care superficial recunoaste un Creator, cu toate acestea contrange la servitutea si obedienta  unei autoritati pamantesti, ca si unica alegere care exista, este  a revendica locul potrivit in aceasta lume, pe care Dumnezeu a pregatit-o pentru toti, egali intre noi, stapinitori asupra nimanui, suverani intre suverani, raspunzatori numai fata de datoria morala de a trai o viata cat mai prospera si pasnica posibil, indifirent de pret, si pe cheltuiala nimanui.

Eu m-am inaltat la un asemenea adevar, dat fiind ca l-am cunoscut, l-am inteles, l-am inbratisat, iar acum aleg  sa fiu riglat de el pentru tot restul vietii. Eu, de obicei cunoscut si de acum incolo raspunzand sub(la) numele de : S. S. C, dat fiind  botezat S.S.C de catre parintii mei naturali, prin aceasta aduc la cunostinta, tuturor membrilor Umanitatii, iubitorilor de Libertate, copii ai Pacii si creatii dumnezeiesti; de asemenea tiranilor, despotilor, asupritorilor, uzurpatorilor, stapanitorilor si presupuselor autoritati pamantesti;- urmatoarea Declaratie publica:

Fac cunoscut tuturor, ca eu, S.S.C. sunt in deplinatatea facultatilor mentale si detin controlul total asupra fizicului meu. Stiut a fi, ca eu, S.S.C. fac urmatorea declaratie voluntar, liber si in absenta oricarei influente din exterior, presiune sau coercitie. Aduc la cunostinta, ca eu, S.S.C. sunt sanatos, capabil, fara nici o disfunctie fizica sau mentala, pe deplin contient, educat, informat si competent.  Declar ca eu, S.S.C., accept intreaga resposabilitate a vietii mele si a actiunilor care vor rezulta din aceasta. Aduc la cunostinta ca eu, S.S.C. stau in fata Dumnezeului meu; multumit de puterea si libertatea pe care o posed, ca si consecinta a nasterii mele; iar prin aceasta marturisesc ca NU ma voi supune nici unei autoritati pamantenesti; fie politica, sociala sau altfel spus artificiala, nefireasca si ma voi opune cu fiecare fibra a fiintei mele, pana la moarte chiar oricarei tentative de incorporare, recrutare, raspundere, obligatie, loialitate, supunere, conformitate sau(si) subordonare  fata de orice barbat, femeie, pesoana sau entitate. Declar ca eu, S.S.C. doresc pace, toleranta, independenta, libertate  si raspundere, pentru Mine, si a intregii omeniri, si voi reactiona urgent impotriva oricarei dorinte, puteri sau forte, care ar rezulta din incalcarea acestor principii. Aduc la cunostinta ca eu, S.S.C, cred si afirm ca, esentialmente sunt singurul responsabil fata de actiunile mele, subiect numai fata de Supremul Arbitru al Universului, si ca atare dorinta Nu voi permite nimanui sa ma comande sau sa ma ghideze in directii contrar Contiintei mele, fata de care sunt singurul raspunzator. Stiut sa fie, ca eu, S.S.C., ma voi supune durerilor de pedeapsa, numai  pentru incalcarea drepturilor proprietatii si a suveranitatii nascutilor-liberi, fiintelor naturale. Toate celalate edicte, decrete, legi, regulatii, statute, etc., sau metode de control sunt dezaprobate ca fiind neinsemnate in exercitarea vietii mele. Eu, S.S.C. prin prezenta, stabilesc urmatoarea notificare prin Declararea Suveranitatii dizolvand toate obligatiile anterioare, politice si nationale:

Eu sunt o fiinta umana, om liber, independent, nascut natural; in momentul nasterii mele cand am venit in aceasta lume sub protectia parintilor mei naturali, am intrat si in posesia deplina a tuturor drepturilor, facultatilor, libertatilor si puterilor pe care le pot stapani pe durata vietii mele pamantenesti.

Eu, afirm cu hotarare numai o lume naturala, palpabila, de Dumnezeu creata si dezaprob constructii, inventii, nascociri, si entitati concepute de mintea si(prin) mana omului, cand cutare considera a ma obliga sau supune oricarei puteri manifestate de catre acestea.

Eu, pricep, sunt convins, si am crescut sa cunosc, ca nu exista pe acest pamant, o putere superioara puterii personale cu care m-a inzestrat Dumnezeu. Nu neg existenta unei forte superioare, concepute a ma sili la obedienta si supunere, dar, aceasta forta, cand este exercitata de puteri nefaste, nu este decat pură agresiune, tiranie si rău.

Imi rezerv dreptul de a poseda orice numesc eu “proprietate”, ce am dobandit pasnic, prin propriul meu efort, si care poate consta in orice planta, animal, mineral, compozitie, masina, dispozitiv, drog, arma, produs, etc. Pot poseda acestea, in folosul personal, cu intentii definite de mine, daca nu prezinta o amenintare sau vatamare directa a vietii sau proprietatii altei fiinte umane. Orice tentativa de a ma priva de “proprietate”, se va izbi de auto-aparare, in proportie necesara  pentru a-mi pastra identitatea si integritatea.

Fara echivoc, delcar ca sunt Suprema autoritate pamanteneasca asupra fizicului propriu; spiritual supus Dumnezeului meu, si subiect numai fata de dreapta decizie a Creatorului meu pentru greselile mele lumesti. Sunt o putere suverana fata de mine insumi, reprezentand nici o amenintare fata de alte fiinte autonome, slobode, autodeterminate si autoguvernate, care-si exercita corect suveranitatea.

Recunosc ca m-am supus cerintelor si dorintelor altora, care si-au exercitat influenta si autoritatea asupra mea, uneori in detrimentul propriu, fara consimtamantul meu complet informat; dar mai degraba din cauza intimidarii, fricii si a ignorantei.

Eu nu aprob nici o autoritate, putere sau jurisdictie, ca si consecinta a prezentei mele fizice, indiferent unde, atare ar avea vre-o pretentie, nici nu ma voi supune oricarei mai sus citate, ca urmare a actiunilor mele de a ma bucura sau exercita oricare din drepturile mele naturale, intr-o maniera pasnica.

Eu nu caut consimtamantul, acceptul, confirmarea, permisiunea sau recunoasterea niciunuia sau nimanui in manifestarea cinstei si obedientei  fata de Dumnezeul meu; maniera prin care eu venerez; ori comportamentul pe care as putea sa-l adopt in exercitarea inzestrarilor, blagoslovirilor, libertatilor, sau oricarui drept considerat ca-mi este daruit de catre Domnul Iisus Hristos. Socotesc ca este dreptul meu si datoria mea, de a proteja, chiar cu pretul vietii, de este necesar, orice amestect sau interventie in relatia mea cu Dumnezeu.



Leave a Reply

